www.tibijskakraina.fora.pl
#Tibijskakraina.no-ip.info OTS Forum#
FAQ
Szukaj
Rejestracja
Profil
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.tibijskakraina.fora.pl Strona Główna
->
Silniki OTS, Mapy i inne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
OTS
----------------
Co wam się nie podoba?
Silniki OTS, Mapy i inne
Tibijska Kraina
Tibia
----------------
Tibijski Świat
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
kryhven
Wysłany: Pią 14:48, 25 Sty 2008
Temat postu:
to dodaje ci many ja juz mam 233 lvl
takze przydatne
Shadow
Wysłany: Pią 14:07, 25 Sty 2008
Temat postu:
nie wiem po co to jest ja mam 132lvl
kryhven
Wysłany: Wto 2:07, 22 Sty 2008
Temat postu: [Skrypt]IH
Postanowilem zrobic ten skrypt po to aby gracze zamiast kupowac wszystko w sklepie i miec tzw:"podaną kawe na ławe"troche pogłówkowali
a mianowicie zwykla manaruna bedzie dostepna w sklepie a ta "niezwykla" bedzie tworzona przez druidów.
Otwieramy foldre spells/scritps i szukamy IH.
Usuwamy całą zawartość w ih.lua i wklejamy ta oto ponizej:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_HEALING)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_BLUE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TARGETCASTERORTOPMOST, 1)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_AGGRESSIVE, 0)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISPEL, CONDITION_PARALYZE)
function onGetFormulaValues(cid, level, maglevel)
min = (level * 2 + maglevel * 3) * 0.4 - 10
max = (level * 2 + maglevel * 3) * 0.8
return min, max
end
setCombatCallback(combat, CALLBACK_PARAM_LEVELMAGICVALUE, "onGetFormulaValues")
function onCastSpell(cid, var)
doPlayerAddMana(cid, 8000)
return doCombat(cid, combat, var)
end
to wszystko mam nadzieje ze wejdzie ona w życie na tym ots:D
doPlayerAddMana(cid, 8000) to oznacza ze dodaje many i obok podana wartos ze dodaje 8000 many wiec mozna to zmienic
Mam nadzieje ze sie przydalem xD pzodro !!
z powazaniem Kryhven [101lvl]
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Arthur Theme
Regulamin