www.tibijskakraina.fora.pl www.tibijskakraina.fora.pl
#Tibijskakraina.no-ip.info OTS Forum#
www.tibijskakraina.fora.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Pare Moich Skryptow

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.tibijskakraina.fora.pl Strona Główna -> Silniki OTS, Mapy i inne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Angelika




Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:48, 04 Sty 2008    Temat postu: Pare Moich Skryptow

Zamieszcze tutaj skrypty ktore narazie zrobilam i bede zamieszczac tu te skrypty ktore zrobie pozniej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Angelika




Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:50, 04 Sty 2008    Temat postu:

Norseman Addon z Dodatkami !!

Ots/data/outfit.xml otwieramy dowolnym edytorem tekstu, najlepiej word padem, czemu? Nieważne.

Wklejamy:

<?xml version="1.0"?>
<outfits>
<!-- Female outfits -->
<outfit type="0" looktype="136" addons="3" name="Citizen" premium="0"/>
<outfit type="0" looktype="137" addons="3" name="Hunter" premium="0"/>
<outfit type="0" looktype="138" addons="3" name="Summoner" premium="1"/>
<outfit type="0" looktype="139" addons="3" name="Knight" premium="0"/>
<outfit type="0" looktype="252" addons="3" name="Norseman" premium="0"/>
<outfit type="0" looktype="140" addons="3" name="Nobleman" premium="1"/>
<outfit type="0" looktype="141" addons="3" name="Mage" premium="0"/>
<outfit type="0" looktype="142" addons="3" name="Warrior" premium="1"/>
<outfit type="0" looktype="147" addons="3" name="Barbarian" premium="1"/>
<outfit type="0" looktype="148" addons="3" name="Druid" premium="1"/>
<outfit type="0" looktype="149" addons="3" name="Wizard" premium="1"/>
<outfit type="0" looktype="150" addons="3" name="Oriental" premium="1"/>
<outfit type="0" looktype="151" addons="3" name="Pirate" premium="1"/>
<outfit type="0" looktype="156" addons="3" name="Assassin" premium="1"/>
<outfit type="0" looktype="157" addons="3" name="Beggar" premium="1"/>
<outfit type="0" looktype="158" addons="3" name="Shaman" premium="1"/>
<!-- Male outfits -->
<outfit type="1" looktype="128" addons="0" name="Citizen" premium="0"/>
<outfit type="1" looktype="129" addons="0" name="Hunter" premium="0"/>
<outfit type="1" looktype="130" addons="0" name="Mage" premium="0"/>
<outfit type="1" looktype="131" addons="0" name="Knight" premium="0"/>
<outfit type="1" looktype="251" addons="3" name="Norseman" premium="0"/>
<outfit type="1" looktype="132" addons="3" name="Nobleman" premium="1"/>
<outfit type="1" looktype="133" addons="3" name="Summoner" premium="1"/>
<outfit type="1" looktype="134" addons="3" name="Warrior" premium="1"/>
<outfit type="1" looktype="143" addons="3" name="Barbarian" premium="1"/>
<outfit type="1" looktype="144" addons="3" name="Druid" premium="1"/>
<outfit type="1" looktype="145" addons="3" name="Wizard" premium="1"/>
<outfit type="1" looktype="146" addons="3" name="Oriental" premium="1"/>
<outfit type="1" looktype="151" addons="3" name="Pirate" premium="1"/>
<outfit type="1" looktype="152" addons="3" name="Assassin" premium="1"/>
<outfit type="1" looktype="153" addons="3" name="Beggar" premium="1"/>
<outfit type="1" looktype="154" addons="3" name="Shaman" premium="1"/>
</outfits>


Działa na 100%
Pozdrawiam,
Angelika Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Angelika dnia Pią 8:52, 04 Sty 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Angelika




Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:03, 04 Sty 2008    Temat postu:

Chcecie, aby z Hydra Egg można było wykluc hydrę?
Proszę bardzo.

Data/actions/scripts/Egg.lua


function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local summonpos = {x=frompos.x, y=frompos.y, z=frompos.z}
local storevalue = 4850
local exhausttime = 1200

if (exhaust(cid, storevalue, exhausttime) == 1) then
if getTilePzInfo(frompos) == 0 then
doSummonCreature("Hydra", summonpos)
doSendMagicEffect(topos,12)
doRemoveItem(item.uid,1)
else
doPlayerSendCancel(cid,"This action is not permitted in a protection zone.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"This egg is not ready to hatch.")
end
return 1
end




Do actions.xml

<action itemid="4850" script="Egg.lua" />


local exhausttime = 1200
Czas do kolejnych wykluc w sek (tutaj: 15 min)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Angelika




Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:06, 04 Sty 2008    Temat postu:

Oto skrypt na runę, która pokazuje nam wszystkie informacje o danym graczu (Jego level, magic level etc.) Wiele osób ją ma/zna, jest na wielu forach, ale czemu by jej tu nie umieścic ?


Data/actions/scripts/spyrune.lua


------- Spy Rune 2.0 by Colex--------
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

storevalue = 2468 --the time of wait between 2 spyeds will be saved there
alerttime = 120 ---how long you have to wait until use the rune again and the other char dont be alerted
playeraccess = getPlayerAccess(item2.uid)
name = getPlayerName(item2.uid)
name2 = getPlayerName(cid)
level = getPlayerLevel(item2.uid)
ml = getPlayerMagLevel(item2.uid)
fist = getPlayerSkill(item2.uid,0)
club = getPlayerSkill(item2.uid,1)
sword = getPlayerSkill(item2.uid,2)
axe = getPlayerSkill(item2.uid,3)
distance = getPlayerSkill(item2.uid,4)
shield = getPlayerSkill(item2.uid,5)
fish = getPlayerSkill(item2.uid,6)
hp = 100 ---how many hp player will loose if he uses the rune with a high alert level

if item2.itemid == cid then
if playeraccess == 0 then
if (alert(cid, storevalue, alerttime) == 1) then
doPlayerSendTextMessage(cid,4,"Name: "..name.."")
doPlayerSendTextMessage(cid,4,"Level: "..level.."")
doPlayerSendTextMessage(cid,4,"Magic Level: "..ml.."")
doPlayerSendTextMessage(cid,4,"Fist: "..fist.."")
doPlayerSendTextMessage(cid,4,"Club: "..club.."")
doPlayerSendTextMessage(cid,4,"Sword: "..sword.."")
doPlayerSendTextMessage(cid,4,"Axe: "..axe.."")
doPlayerSendTextMessage(cid,4,"Distance: "..distance.."")
doPlayerSendTextMessage(cid,4,"Shielding: "..shield.."")
doPlayerSendTextMessage(cid,4,"Fishing: "..fish.."")
else
doPlayerSendTextMessage(item2.uid,22,""..name2.." is spying you.")
doPlayerAddHealth(cid,-hp)
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Your alert level is too high, beware.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"You can not use this rune on that player.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"You can not use this rune there.")
end


return 1
end



function alert(cid, storevalue, alerttime)

newAlert = os.time()
oldAlert = getPlayerStorageValue(cid, storevalue)
if (lastalert == nil or lastalert < 0) then
lastalert = 0
end
if (alerttime == nil or alerttime < 0) then
alerttime = 1
end
diffTime = os.difftime(newAlert, oldAlert)
if (diffTime >= alerttime) then
setPlayerStorageValue(cid, storevalue, newAlert)
return 1
else
return 0
end
end

Data/actions/actions.xml

NPC
Do Data/npc/scripts/runes.lua dodajemy:

elseif msgcontains(msg, 'spyrune') then
buy(cid,2274,5,55)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Angelika




Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:07, 04 Sty 2008    Temat postu:

Sorki ze nie pisze w code aleie wiem jaksie to robi ;/ moze mi ktos p omoze Smile?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DonKamilos
Gość






PostWysłany: Sob 16:50, 05 Sty 2008    Temat postu:

Angela moglabys do mnie napisac na gg bo musze cos sie zapytac moje gg: 11895265
Powrót do góry
Autor Wiadomość
kryhven




Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZABRZE

PostWysłany: Wto 2:14, 22 Sty 2008    Temat postu: Pare Moich Skryptow

Angela widze ze sie udzielasz na forum ale nie jestem pewien czy te skrypty sa twoje...;/ mam nadzieje ze chociaz podasz autorów tychże skryptów..lub mozliwe ze jestemw bledzie jednka widzialem podobne skrypty na innych forach...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Angelika




Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:35, 23 Sty 2008    Temat postu:

To sa moje skrypty 100 % lecz moze zkopjowal wlasnie moje ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
kryhven




Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZABRZE

PostWysłany: Śro 18:29, 23 Sty 2008    Temat postu:

Mozliwe a wystawiałaś gdzieś je jeszcze na jakis innych forach??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Shadow




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: bielsko

PostWysłany: Pią 14:05, 25 Sty 2008    Temat postu:

duzo tego kiedy gm bendzie ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum www.tibijskakraina.fora.pl Strona Główna -> Silniki OTS, Mapy i inne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin