|
|
|
|
kryhven
Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZABRZE
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 2:07, 22 Sty 2008 Temat postu: [Skrypt]IH |
|
|
Postanowilem zrobic ten skrypt po to aby gracze zamiast kupowac wszystko w sklepie i miec tzw:"podaną kawe na ławe"troche pogłówkowali a mianowicie zwykla manaruna bedzie dostepna w sklepie a ta "niezwykla" bedzie tworzona przez druidów.
Otwieramy foldre spells/scritps i szukamy IH.
Usuwamy całą zawartość w ih.lua i wklejamy ta oto ponizej:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_HEALING)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_BLUE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TARGETCASTERORTOPMOST, 1)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_AGGRESSIVE, 0)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISPEL, CONDITION_PARALYZE)
function onGetFormulaValues(cid, level, maglevel)
min = (level * 2 + maglevel * 3) * 0.4 - 10
max = (level * 2 + maglevel * 3) * 0.8
return min, max
end
setCombatCallback(combat, CALLBACK_PARAM_LEVELMAGICVALUE, "onGetFormulaValues")
function onCastSpell(cid, var)
doPlayerAddMana(cid, 8000)
return doCombat(cid, combat, var)
end
to wszystko mam nadzieje ze wejdzie ona w życie na tym ots:D
doPlayerAddMana(cid, 8000) to oznacza ze dodaje many i obok podana wartos ze dodaje 8000 many wiec mozna to zmienic
Mam nadzieje ze sie przydalem xD pzodro !!
z powazaniem Kryhven [101lvl]
Post został pochwalony 0 razy
|
|